សូមស្វាគមន៏ការចូលមកកាន់គេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំ​!!!​Welcome to ckn-media.blogspot.com Website !!!​គេហទំព័រ ckn-media.blogspot.com ផ្តល់ព័ត៌មានពិតឥតលំអៀង រហ័សទាន់ចិត្ត ដែលលោកអ្នកជឿទុកចិត្ត / លោកអ្នកអាចទាក់ទងមកកាន់គេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំបានតាមរយៈ Email: cknkhmer@gmail.com សូមអរគុណ !!!

Sunday, September 23, 2012

ជីវិតអ្នកលេងសាដៀវ ឧបករណ៍ភ្លេង ដែលសឹងតែគេភ្លេចបាត់


យុវជន លន់ សុ​ផានិត ដែល​កំពុង​អង្គុយ​លែង​សាដៀវ​នៅក្នុង​សណ្ឋាគារ​មួយកន្លែង នៅ​ក្រុងភ្នំពេញ
យុវជន លន់ សុ​ផានិត ដែល​កំពុង​អង្គុយ​លែង​សាដៀវ​នៅក្នុង​សណ្ឋាគារ​មួយកន្លែង នៅ​ក្រុងភ្នំពេញ
​សាដៀវ​ជា​ឧបករណ៍​តន្ត្រី​ភ្លេងខ្មែរ​បុរាណ​មួយ​ប្រភេទ ដែលមាន​ខ្សែលួស​ស្ពាន់​តែមួយ និង​មាន​សំបក​ឃ្លោក​មូល​មួយ​កំណាត់​ទ្រ​ភ្ជាប់​ពីក្រោម ព្រមទាំង​មាន​ដង​ប៉ោល​សម្រាប់​រឹតបន្តឹង ឬ​បន្ធូរ ហើយក៏​ជា​ឧបករណ៍​មួយ​ដែល​កម្រ​នឹងមាន​អ្នកចេះ​លែង​ណាស់ដែរ​។ ក៏ប៉ុន្តែ​យុវជន លន់ សុ​ផានិត​បាន​ចេះ​លែង​ឧបករណ៍​នេះ ហើយ​បាន​យក​វា​ជា​អាជីព​មួយ​ដើម្បី​រកប្រាក់ កម្រៃ​បន្តិចបន្តួច​បន្ត​ការសិក្សា​។​
​យុវជន​លន់ សុ​ផានិត​បាន​រៀន​ឧបករណ៍​ភ្លេង​សាដៀវ នេះ​ចាប់តាំងពី​ឆ្នាំ​២០០៤ រហូតមកដល់ ឆ្នាំ​២០១២​នេះ ដោយ​លោកតា​របស់គាត់​ជា​សាស្ត្រ​ចា​រ្យ​ខាង​ភ្លេងខ្មែរ​បុរាណ ដែល​ភ្លេង​ការ ភ្លេងបុរាណ​ជាដើម រួចហើយ​យុវជន​រូបនេះ​បាន​រៀន​ជាមួយ​លោកតា​របស់ខ្លួន ព្រមទាំង​មានការ​គាំទ្រ​ពី​សិល្បៈ​ខ្មែរ​អមតៈ​(​អង្គការ​អមតៈ​)​។ ក្រោយមក​អង្គការ​អមតៈ​ចាប់ផ្តើម​ឧបត្ថម្ភ​ជា​ថវិការ និង​បាន​ប្រមូល​សិស្ស​ឲ្យ​រៀន​ជា​ក្រុម ទើប​យុវជន​លន់ សុ​ផានិត​បានចាប់ផ្តើម​រៀន​សាដៀវ​ជាមួយ​លោកតា​របស់ខ្លួន រហូតមកដល់​សព្វថ្ងៃ​នេះដែរ​។​
ជីវិតអ្នកលេងសាដៀវ ឧបករណ៍ភ្លេង ដែលសឹងតែគេភ្លេចបាត់
យុវជន លន់ សុ​ផានិត ដែល​កំពុង​អង្គុយ​លែង​សាដៀវ​នៅក្នុង​សណ្ឋាគារ​មួយកន្លែង នៅ​ក្រុងភ្នំពេញ
​លន់ សុ​ផានិត​បាន​និយាយថា “​ឧបករណ៍​ខ្ញុំ​ចេះ​លេង​ច្បាស់ និង​ជំនាញ​ជាងគេ គឺ​សាដៀវ​នេះឯង ហើយ​ចេះ​លែង​ឧបករណ៍​បន្ទាប់បន្សំ​មាន​ប៉ីអ ទ្រខ្មែរ ចាប៉ីដងវែង ប៉ីពក ថ្វីត្បិតតែ​លែង​មិន​ដូច​លោកតា​ខ្ញុំ​មែន ខ្ញុំ​នៅតែ​ព្យាយាម​លេង​វា​ដែរ​”​។​
​ដើម្បី​លេង​ឧបករណ៍​សាដៀវ​ឲ្យ​បាន​ពីរោះ យុវជន លន់ សុ​ផានិត​បាន​សម្តែង​ពី​អារម្មណ៍​ផ្ទាល់​របស់ខ្លួន គឺថា​បទ​ភ្លេង​ទាំងអស់ គឺ​វា​អ​ស្រ័យ​ទៅលើ​បទ​នីមួយៗ​ហើយ​សុទ្ធតែ​ពិ​រោះ​រៀងៗ​ខ្លួន​ដែរ​។​
​លន់ សុ​ផានិត​បាន​និយាយ​បន្តថា “​យើង​លេង​ទៅ​វា​ពីរោះ​មិន​ពីរោះ គឺ​វា​នៅលើ​អារម្មណ៍​អ្នកភ្លេង​ហ្នឹង ពេលដែល​យើង​លេង​ទៅ គឺ​វា​មាន​សច្ចធម៌​របស់​វា​នៅក្នុង​ហ្នឹង ភាព​ត្រឹម​របស់​វា​ដែរ ។ ប្រសិនបើ​បទ និង​ទំនោរ​របស់​វា​ហ្នឹង ហើយ​អារម្មណ៍​របស់​យើង​ពុំ​ដាក់​ទៅតាម​ទំនោរ​នៃ​បទ​ដែល​យើង​លេង​នោះទេ គឺ​យើង​លែង​មិន​បានល្អ​ទេ បានន័យថា​យើង​លេង​អត់​ត្រូវ​សច្ចធម៌ អត់​ត្រូវ​នឹង​ដែន​កំណត់​ដែល​បទ​នោះ​មាន អ៊ីចឹង​នៅពេល​លែង​ទៅ​អត់​មាន​អ្នកមើល​យើង​ទេ​”​។

​នៅពេល​លែង​បទ​ភ្លេង​ម្តងៗ ប្រសិនបើ​មាន​ភាព​រញ៉េរញ៉ៃ គឺ​យុវជន​យើង​លេង​បទ​នោះ​មិនត្រូវ​ទេ ហើយ​លេង​មិនសូវ​កើត​ទៀតផង ។​
​លន់ សុ​ផានិត​បាន​បន្តទៀតថា “​អារម្មណ៍​របស់​យើង​គឺ​ផ្តោតទៅលើ​បទ​នីមួយៗ ប្រសិនបើ​បទ​ភ្លេង​នោះ​បែប​សម័យ បែប​ជា​ចង្វាក់​ញាប់ នៅពេល​លែង​ទៅធ្វើ​ឲ្យ​ចង្វាក់បេះដូង​យើង​ដើរទៅ​តាម​នោះ ហើយ​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​មាន​អារម្មណ៍​សប្បាយ​។ តែបើ​បទ​មនោ​សស​ញ្ចេ​ត​នា​ឬ​ជា​បទ​កម្សត់​នៅពេលនោះ​យើង​លេង​ត្រូវដាក់​ទឹកមុខ​ទៅតាម​ហ្នឹង​”​។​
“​ភាគច្រើន​បទ​ដែល​ខ្ញុំ​លេង មាន​បទ​ខ្មៅ​បង បទ​ក្អែក​ដើរ​ដី បទ​ចោល​ចាប ដែលជា​បទ​ភាគច្រើន​នៅពេល​ខ្ញុំ​ស្រ​ម៉ៃ​ឃើញ​នៅ​វាលស្រែ ឃ្វាលគោ​អ៊ីចឹង ដែល​ខ្ញុំ​លេង​ទៅ​ហាក់បីដូចជា​ខ្ញុំ​កំពុង​ផ្សារភ្ជាប់​អារម្មណ៍​របស់ខ្ញុំ​ទៅនឹង​ទិដ្ឋភាព​ទាំងនោះ ” ។​លន់ សុ​ផានិត​បាន​បន្ថែម​។​
​យោងតាម​សម្តី​របស់​យុវជន​លន់ សុ​ផានិត​នោះ សាដៀវ​យើង​អាច​លេង​លាយ ជាមួយ​បទ​សម័យ​បាន តែ​ដោយ​អ្នក​សម័យ​គិតថា​សាដៀវ​នេះ កម្រ​មាន​អ្នកលេង​ណាស់ ហើយ​គិតថា​គ្មាន​អ្នកណា​អាច​លេង​ចំរុះ​បាន ជាមួយ​បទ​ក​ន្រឹ្ទ​ម ឬមួយ​បទ​សារា​វ៉ាន់​បាន​នោះទេ ព្រោះថា​គ្មាន​អ្នកណា​បានគិត​នឹក​ដល់​ឡើយ​។​
​យុវជន លន់ សុ​ផានិត​បាន​ចូល​ជា​ក្រុម​ដែលមាន​ឈ្មោះថា “​ម៉ោ​ន​ស្តឺ​(Monster)” ក្រុម​នេះ​មាន​គ្នា​៥​នាក់ ដែលមាន​ជនជាតិ​បរទេស​ម្នាក់ ឈ្មោះថា “​ដេវីដ ហ្គា​ន់​” លោក​ជា​អ្នកដឹកនាំ និង​ជា​អ្នក​កាន់​ខាង​ភ្លេង​អេ​ឡិច​ត្រូ​និ​ច កុំព្យូទ័រ ហើយ​ជនជាតិខ្មែរ​មាន​គ្នា​៤​នាក់ ព្រមទាំង​មាន​ស្រី​ម្នាក់​ផងដែរ​។ ណាមួយ​ការលេង​លាយ​បញ្ចូល​គ្នា​នេះ​ត្រូវបាន​សម្តែង​នៅ​វិទ្យាស្ថាន​បារាំង នៅ​កម្ពុជា​ទៀតផង​។​
​យុវជន​លន់ សុ​ផានិត​បាន​និយាយ​រៀបរាប់ថា “​តាម​ការពិត​អាចធ្វើ​បាន ហើយ​ពិ​រោះ​ទៀត លោក​ដេវីដ ហ្គា​ន់​បាន​យក​ភ្លេង​អេ​ឡិច​ត្រូ​និ​ច​របស់គាត់​មក​បង្កើត​ភ្លេង​អារម្មណ៍ គាត់​យក​ចង្វាក់ភ្លេង​ទាំងអស់​ដែលមាន​សំឡេង​គោ​រោទិ៍ ឬមួយ​សំឡេង​សត្វ​យំ ហើយ​ថត​នូវ​ទិដ្ឋភាព​ទុក្ខសោក ឬ​ភាពសប្បាយ​រីករាយ​មក​លាយ​ចូលគ្នា​ទាំងអស់​”​។​
​យុវជន​លន់ សុ​ផានិត​បាន​និយាយទៀតថា “​នៅពេល​លេង​លាយ​គ្នា​ហើយ គាត់​បាន​ឲ្យ​ខ្ញុំ​លេង​សាដៀវ​ជាមួយ​ដែរ ហើយ​យើង​នឹក​ទៅ​ទិដ្ឋភាព​អារម្មណ៍​ទាំងអស់នោះ ទៅតាម​អារម្មណ៍​ដែល​យើង​នឹកឃើញ​ហ្នឹង​ឲ្យ​វា​ស៊ីចង្វាក់​គ្នា​ទៅ រួច​ខ្ញុំ​ធ្លាប់បាន​លាយ​ជាមួយ​បទ​ក​ន្រឹ្ទ​ម​ទៀតផង​”​។​
​យុវជន​លន់ សុ​ផានិត​បានមក​លេង​សាដៀវ​នៅក្នុង​សណ្ឋាគារ​អាំងទែ​កុងទីណង់តាល់​។ ក្នុង​មួយខែ​គាត់​លេង​៤​ដង ហើយ​មួយអាទិត្យ​លេង​តែម្តង​ទេ គឺ​នៅ​ថ្ងៃ​ព្រហស្បតិ៍ ចាប់ផ្តើម​លែង​ពី​ម៉ោង​៤ ដល់​ម៉ោង​៦​ល្ងាច គឺមាន​រយៈពេល​តែ​ពីរ​ម៉ោង​ប៉ុណ្ណោះ​។​
ឥឡូវនេះ សុផាត​បានរៀបចំ​សរសេរ​គម្រោង​មួយ​ដែល​ទាក់ទង​នឹង​សាដៀវ ឧបករណ៍​ភ្លេងខ្មែរ និង​ប្រពៃណី​ខ្មែរ ដែលមាន​ជា​ភាគ ដើម្បី​ឲ្យ​កូន​ខ្មែរ​យើង​បានដឹងថា​អ្វី​ទៅជា​ឧបករណ៍​ភ្លេងខ្មែរ តើ​អ្វី​ជា​សីលធម៌​ខ្មែរ ប្រពៃណី​ខ្មែរ យ៉ាងណាខ្លះ​៕​

No comments:

Post a Comment

yes