សូមស្វាគមន៏ការចូលមកកាន់គេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំ​!!!​Welcome to ckn-media.blogspot.com Website !!!​គេហទំព័រ ckn-media.blogspot.com ផ្តល់ព័ត៌មានពិតឥតលំអៀង រហ័សទាន់ចិត្ត ដែលលោកអ្នកជឿទុកចិត្ត / លោកអ្នកអាចទាក់ទងមកកាន់គេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំបានតាមរយៈ Email: cknkhmer@gmail.com សូមអរគុណ !!!

Wednesday, December 21, 2011

វត្តមាន​ធនាគារ​វៀតណាម​នៅ​កម្ពុជា​កាន់​តែ​ច្រើន​ជាមួយ​នឹង​ការ​មក​ដល់​របស់​MB

 ធនាគារ​វៀតណាម Military Bank (MB) បាន​បើក​សាខា​លើក​ដំបូង​របស់​ខ្លួន​នៅ​កម្ពុជា​កាល​ពី​ថ្ងៃ​ម្សិលមិញ។ នេះ​ជា​ធនាគារ​វៀត​ណាម​ទី៤ ហើយ ដែល​មាន​វត្ត​មាន​នៅ​ទីផ្សារ​ហិរញ្ញ​វត្ថុ​កម្ពុជា​។
អ្នក​មក​ពី​វិស័យ​ធនាគារ​ដ៏​តូច​ចង្អៀត​របស់​កម្ពុជា​ក៏​បាន​ស្វាគមន៍​ចំពោះ​ការ​មក​ដល់​របស់​ធនាគារ​ថ្មី​នេះ​ដែរ។​
ធនាគារ MB បាន​ចុះ​បញ្ជី​ដើម​ទុន ៣៩​លាន​ដុល្លារ នៅ​ធនាគារ​ជាតិ​(NBC) ខណៈ NBC តម្រូវ​ឲ្យ​ធនាគារ​ពាណិជ្ជ​ទាំង​អស់​ដាក់​ប្រាក់​តម្កល់​នៅ​ធនាគារ​ជាតិ​ យ៉ាង​ហោច​ ៣៧,៥​លាន​ដុល្លារ​។
មន្ត្រី​ធនាគារ​នេះ​បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា MB មាន​គម្រោង​ផ្តល់​ប្រាក់​កម្ចី​ចំនួន​២០០​លាន​ដុល្លារ​ក្នុង​រយៈ​ពេល​១២​ខែ​ក្រោយ​។
ក្នុង​ពិធី​បើក​សម្ពោធ​ធនាគារ MB នៅ​អគារ​ភ្នំពេញ​ ថាវ​វើល កាល​ពី​ម្សិល​មិញ លោក Le Cong អគ្គនាយក​ របស់ MB បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា៖ «យើង​គិត​ថា បរិយាកាស​កម្ពុជា​ពិត​ជា​ល្អ​ខ្លាំង​ណាស់ ហើយ​ទី​នេះ​នៅ​មាន​ឱកាស​រីក​ចម្រើន​ត​ទៅ​មុខ​ទៀត នា​ពេល​អនាគត»។
ការ​មក​ដល់​របស់ MB ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​ឲ្យ​ឃើញ​ថា ចំនួន​ធនាគារ​ពាណិជ្ជ​នៅ​កម្ពុជា បាន​កើន​ឡើង​ដល់​៣៣​ធនាគារ​ហើយ ដោយ​ក្នុង​នោះ​ធនាគារ​ចំនួន​៥ បាន​បើក​សាខា​នៅ​រាជ​ធានី​ភ្នំពេញ​ក្នុង​ឆ្នាំ​នេះ។
អ្នក​មក​ពីវិស័យ​ធនាគារ​នៅ​កម្ពុជា​លើក​ឡើង​ផ្សេង​ៗ​គ្នា​ចំពោះ​ការ​មក​ ជា​បន្ត​បន្ទាប់​របស់​ធនាគារ​បរទេស​ក្នុង​ទីផ្សារ​កម្ពុជា​។
ទស្សន​វិស័យ​ចំពោះ​វិស័យ​នេះ មាន​ភាព​ខុស​គ្នា​ខ្លាំង​រវាង​កំណើន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ក្នុង​ទីផ្សារ ​ដែល​នៅ​មាន​កម្រិត​ និង​អត្ថ​ប្រយោជន៍ ​ដែល​ទទួល​បាន​នៅ​ពេល​ដៃ​គូ​ប្រកួត​ប្រជែង​កាន់​តែ​ច្រើន​ឡើង​ៗ។
លោក Jang Ki-Sung ប្រធាន និង​ជា អគ្គ​នាយក​ធនាគារ Kookmin របស់​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​នៅ​កម្ពុជា បាន​ឲ្យ​ដឹង​កាល​ពី​ម្សិល​មិញ​ថា៖ «យើង​មាន​ដៃ​គូ​ប្រកួត​ប្រជែង​ច្រើន​ពេក ក្នុង​វិស័យ​ធនាគារ និង​អាជីវកម្ម​ហិរញ្ញវត្ថុ ហើយ​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​នេះ​កាន់​តែ​មាន​ភាព​តាន​តឹង​ទៅ​ៗ​»។
លោក​បន្ត​ថា ការ​ផ្តោត​ជា​សំខាន់របស់​ធនាគារ​ពាណិជ្ជកម្ម​នៅ​កម្ពុជា និង NBC គឺ​ការ​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​ធនាគារ​ ដែល​កំពុង​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​នៅ​កម្ពុជា មាន​ចំណែក​ទីផ្សារ​កើន​ឡើង ពិសេស​ដោយ​សារ​ទី​ផ្សារ​នៅ​ទី​នេះ មិន​ទាន់​មាន​ការ​រីក​ចម្រើន​។
លោក​ថ្លែង​ថា៖ «អតិថិជន​របស់​ធនាគារ​នីមួយ​ៗ និង​ចំណែក​ទីផ្សារ​ហិរញ្ញវត្ថុ​ជា​រួម នៅ​មាន​កម្រិត​ទាប​នៅ​ឡើយ បើ​ធៀប​នឹង​ផលិតផល​ក្នុង​ស្រុក​សរុប​របស់​កម្ពុជា»។ លោក​បន្ថែម​ថា ធនាគារ​ទាំង​នោះ​មាន​ឱកាស​រីក​ចម្រើន​ជា​ច្រើន។
ប៉ុន្តែ​អ្នក​ជំនាញ​មួយ​ចំនួន ​កត់​សម្គាល់​ថា តួនាទី​ដ៏​សំខាន់​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​អន្តរជាតិ​នៅ​ទី​នេះ​គឺ​ការ​លើក កម្ពស់​ប្រតិបត្តិការ និង​សមត្ថភាព​ធនាគារ​នៅ​កម្ពុជា។
លោក Hiroshi Suzuki អគ្គ​នាយក និង​ជា​ប្រធាន​សេដ្ឋវិទូ​ប្រចាំ​នៅ​វិទ្យាស្ថាន​ស្រាវ​ជ្រាវ​អាជីវកម្ម​ កម្ពុជា បាន​ចង្អុល​បង្ហាញ​ថា កំណើន​ផលិត​ផល​ក្នុង​ស្រុក​សរុប (GDP) បាន​មក​ពី​កម្ចី​ផ្តល់​ដោយ​ធនាគារ​ទាំង​នោះ​បន្ថែម​ពី​លើ​កំណើន​ប្រាក់​ បញ្ញើ និង​ប្រាក់​កម្ចី​ប្រហែល ២០ ទៅ ៣០​ភាគ​រយ​មួយ​ឆ្នាំ​ៗ។ លោក​បន្ត​ថា ធនាគារ​ទាំង​នោះ​ទាក់​ទាញ​ការ​វិនិយោគ​បរទេស​កាន់​តែ​ច្រើន​ឡើង​ៗ​។
លោក Hiroshi Suzuki បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ធនាគារ​ទាំង​នោះ​នាំ​មក​នូវ​ប្រភព​ធនធាន​ដល់​វិស័យ​ហិរញ្ញវត្ថុ​នៅ​កម្ពុជា ពិសេស​ទិន្នន័យ​ស្តី​ពី​ការ​វិនិយោគ​ ខណៈ​ទិន្នន័យ​ផ្ទាល់​របស់​កម្ពុជា មិន​ទាន់​គ្រប់​គ្រាន់។
លោក​ថ្លែង​ថា៖ «ធនាគារ​ទាំង​នោះ មិន​ត្រឹម​តែ​ផ្តល់​ប្រភព​លុយ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ថែម​ទាំង​ផ្តល់​ព័ត៌​មាន​ល្អ​ៗ ​មាន​សាៈ​សំខាន់​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​ជា​រួម​ផង​ដែរ​»៕



ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៏

No comments:

Post a Comment

yes