សូមស្វាគមន៏ការចូលមកកាន់គេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំ​!!!​Welcome to ckn-media.blogspot.com Website !!!​គេហទំព័រ ckn-media.blogspot.com ផ្តល់ព័ត៌មានពិតឥតលំអៀង រហ័សទាន់ចិត្ត ដែលលោកអ្នកជឿទុកចិត្ត / លោកអ្នកអាចទាក់ទងមកកាន់គេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំបានតាមរយៈ Email: cknkhmer@gmail.com សូមអរគុណ !!!

Sunday, August 26, 2012

ប្រធាន​មន្ទីរ​សាធារណការ​ខេត្ដ​រតនគិរី កិបកេង​ប្រាក់​ជំពូក​ហើយ​គម្រោង​ជួសជុល​ផ្លូវ​គ្មាន​ការដេញថ្លៃ​


   ​រតនគិរី ៖ មន្ដ្រីរាជការ​នៅក្នុង​អង្គភាព​មន្ទីរ​សាធារណការ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ខេត្ដ​រតនគិរី បាន​លើកឡើងថា សម្ភារៈ​គ្រឿងចក្រ​ក៏ដូចជា បុគ្គលិក​មន្ដ្រី​ជំនាញ​និង​កម្មករ ដែល​សុទ្ធតែ​ទទួលបាន​ប្រាក់បៀវត្សរ៍​ពីរ​ដ្ឋ ហាក់ដូចជា​បម្រើការ​ស​ម្រា​ប់​តែ​ផលប្រយោជន៍​បុគ្គល​របស់លោកសូ សំណាង ដែលជា​ប្រធាន​មន្ទីរ​ទៅវិញ ដោយសារ​តែមាន​បាតុភាព​កើតឡើង​ជុំវិញ​អំពើពុករលួយ​ក្រោម​ការដឹកនាំ​របស់គាត់ យ៉ាងហោចណាស់​ក៏​ក្នុង​មួយឆ្នាំៗ​គម្រោង រួមទាំង​ប្រាក់​ជំពូក​សម្រាប់​ប្រើប្រាស់​ទៅលើ​ការអភិវឌ្ឍ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្នែក​ផ្លូវ​គមនាគមន៍ និង​ប្រព័ន្ធ​លូ សួនច្បារ​មួយចំនួនទៀត​ដែលមាន​ចំនួន​រាប់ពាន់​លាន​រៀល ប៉ុន្ដែ​អ្នក​ដែល​គ្រប់គ្រង​គម្រោង​និង​កាន់កាប់​ថវិកា​ទាំងនោះ​ស្ថិតនៅលើ​លោក​ប្រធាន​មន្ទីរ សូ សំណាង និង​អនុប្រធាន​មន្ទីរ ដែល​ទទួល​ផែន​រដ្ឋបាល​ហិរញ្ញវត្ថុ​តែប៉ុណ្ណោះ​។​
         ​មន្ដ្រី​តូចតាច​មិន​សប្បាយ​ចិ​ត្ដ​ទៅនឹង​ការងារ​ដែល​ពោរពេញ​ដោយ​អំពើពុករលួយ​បក្ខពួកនិយម ពិសេស​រាល់​គម្រោង​ដែល​ក្រសួង​ដាក់ឱ្យ  ក៏ដូចជា​តម្រូវឱ្យមាន​ការដេញថ្លៃ​តាម​លទ្ធកម្ម ដូចជា​ការកសាង​ផ្លូវ​គមនាគមន៍ បើទោះបីជា​លោក សូ សំណាង ប្រធាន​មន្ទីរ​មិនបាន ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​ដេញថ្លៃ​យក​គម្រោង​ទាំងនេះ​មកកាន់​កាប់​ធ្វើ​ដោយ​ខ្លួនឯង​ផ្ទាល់ រួចហើយ​ប្រើប្រាស់​អ្នកបច្ចេកទេស វិស្វករ បុគ្គលិក និង​កម្មករ​នៅក្នុង​អង្គភាព​ហើយ​ទទួល​ប្រាក់បៀវត្សរ៍​របស់​រដ្ឋ ប៉ុន្ដែ​ផលចំណេញ​ស្ថិតនៅលើ​លោក សូ សំណាង ជា​អ្នក​ក្ដោប​កុំថាឡើយ​តែម​ន្ដ្រី​នៅក្នុង​អង្គភាព​រួមទាំង​អនុប្រធាន​មន្ទីរ​មួយចំនួនទៀត​មិនអាច​សើរើ​ជុំវិញ​បញ្ហា​នេះ សូម្បីតែ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង​សាធារណការ​និង​ដឹកជញ្ជូន  និង​អាជ្ញាធរ​ខេត្ដ​រតនគិរី​ មិនបាន​ផ្ដោតអារម្មណ៍​ទៅលើ​ការយក​គម្រោង​ទាំងនេះ​ទៅធ្វើ​ដោយ​លោក សូ សំណាង នោះឡើយ​។​

         ​មន្ដ្រី​បាន​រិះគន់ថា រាល់​ការស្ថាបនា​ផ្លូវ​គមនាគមន៍ ការបំពាក់​អំពូល​តាម​ផ្លូវ​សាធារណៈ​សួនច្បារ ប្រសិនបើ​អធិការកិច្ច​ក្នុង​សាលា​ខេត្ដ ក៏ដូចជា​ក្រសួង​សាធារណការ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ពិនិត្យឡើងវិញ ក៏ដូចជា​ចុះ​អង្កេត​ជុំវិញ​ការចំណាយ​កន្លងមក ចំពោះ​ការស្ថាបនា​សាងសង់​គឺ​ពិតជា​ពុំមាន​តុល្យភាព​គ្នា​ទៅនឹង​គុណភាព​និង​ការចំណាយ​ដែល​ស្ថិតក្នុង​រូបភាព កេងចំណេញ​បច្ចេកទេស​ដែល​គេ​ចាត់ទុកថា​ជា​អំពើពុករលួយ យ៉ាង​ធំ​ដែល​លោក សូ សំណាង ប្រធាន​មន្ទីរ​សាធារណការ​ខេត្ដ​រតនគិរី​ បាន​កិបកេង​បែបនេះ ជា​យូរ​ឆ្នាំ​មកហើយ​ធ្វើ​ឲ្យ​លោកសូ សំណាង ក្លាយទៅជា​អ្នកមាន​ដ៏​ស្ដុកស្ដម្ភ​មួយរូប​ក្នុង​ខេត្ដ​រតនគិរី វា​ស្រប​ពេលដែល​មន្ដ្រី​នៅក្នុង​អង្គភាព​មន្ទីរ​សាធារណការ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ខេត្ដ កំពុង​រិះគន់ថា មាន​ករណី​ពុករលួយ​បក្ខពួកនិយម​ដែល​ប្រព្រឹត្ត​ដោយ​លោក សូ សំណាង ផងដែរ។​
         ​បន្ទាប់ពី​មាន​បាតុភាព​កើតឡើង​ដោយសារ​ការរិះគន់​ពី​មន្ដ្រី​ថ្នាក់​ការិយាល័យ រួមទាំង​អនុប្រធាន​មន្ទីរ លើកលែងតែ​អនុប្រធាន​មន្ទីរ​មួយរូប​ធ្លាប់​ត្រូវបាន​លោក សូ សំណាង បន្ដក់​ឱ្យ​រស់​ស្ថិតនៅក្នុង​ការគាំទ្រ​ប្រធាន​មន្ទីរ មិន​ប្រតិកម្ម​ទៅនឹង​ការដឹកនាំ​របស់លោក សូ សំណាង នោះ ធ្វើឱ្យ​ប្រធាន​មន្ទីរ​រូបនេះ​ព្រួយបារម្ភ​ផងដែរ ខ្លាច​ថ្នាក់លើ​សើរើ​ចុះ​ធ្វើ​អធិការកិច្ច​ឈានទៅរក​ការដក​មុខតំណែង ប៉ុន្ដែ​លោក សូ សំណាង បាន​ចំណាយ​ប្រាក់​យ៉ាងច្រើន​ទិញ​ម៉ូតូ​ថ្មីៗ ផ្ដល់ឱ្យ​មន្ដ្រី​មួយចំនួន​ដែល​គាត់​ចាត់ទុកថា ជា​អ្នក​ដែល​កំពុង​ចាត់ទុក​រូបគាត់​ជា​ផ្ទាំង​ស៊ី​ប នៃ​អំពើពុករលួយ ជាការ​លើក​ទឹក​ចិ​ត្ដ​ឬក៏​លុបលាង​នូវ​កំហុស​របស់ខ្លួន​ដែល​បាន​ប្រ​ព្រឹ​ត្ដ​មិន​គប្បី​ក្នុងការ​ដឹកនាំ ។ មន្ដ្រី​បាន​បញ្ជាក់ថា លោក សូ សំណាង មិនបាន​យក​គម្រោង​នីមួយៗ​ទៅ​ដាក់​ដេញថ្លៃ​របៀប​លទ្ធកម្ម​នោះទេ ក្នុងនោះ​គាត់​ថែមទាំង​ប្រើប្រាស់​អំណាច​ជា​ប្រធាន​មន្ទីរ​ផងដែរ ក្នុងការ​ប្រើប្រាស់​មន្ដ្រី​ខុស​ទិសដៅ។​
         ​មន្ដ្រី​នៅក្នុង​អង្គភាព​ពេលដែល​ទៅ​បំពេញ​តួនាទី​ជា​អ្នកបច្ចេកទេស វិស្វករ កម្មករ រួមទាំង​បុគ្គលិក​រដ្ឋបាល​ធ្វើ​គម្រោង​នីមួយៗ ដូចជា​ការស្ថាបនា​ផ្លូវ​គមនាគមន៍​តែម្ដងពុំបាន​ដឹងថា ការបំពេញ​កាតព្វកិច្ច​របស់ខ្លួន​ជា ការបម្រើ​ការងារ​ឱ្យ​លោក សូ សំណាង ជា​លក្ខណៈ​បុគ្គលនោះឡើយ ដឹង​តែ​អនុវត្ដ​ន៍​ទៅតាម​គោលការណ៍​របស់​ក្រសួង​សាធារណការ​តែប៉ុណ្ណោះ​។ ផ្ទុយទៅវិញ​លោក​ប្រធាន​មន្ទីរ​រូបនេះ យក​គម្រោង​ទៅធ្វើជា​លក្ខណៈ​ឯកជន រួចហើយ​ពឹងផ្អែក​ទៅលើ​មន្ដ្រី​នៅក្នុង​អង្គភាព ដើម្បី​កាត់បន្ថយ​ទៅលើ​ការចំណាយ បញ្ហា​ពលកម្ម អ្នកបច្ចេកទេសកម្មករ​ដែល​តម្រូវឱ្យ​អ្នក​ទាំងនោះ​ទទួលបាន​ត្រឹមតែ​ប្រាក់បៀវត្សរ៍​ក្នុងនាម​ជា​មន្ដ្រីរាជការ​តែប៉ុណ្ណោះ ។ ការស្ថាបនា​ផ្លូវ​ដែល​ធ្វើឡើង ដោយ​លោក សូ សំណាង ដែល​ដេញថ្លៃ​ពី​រដ្ឋ​ក្នុងនាម​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន សូម្បីតែ​បញ្ហា​ក្រួស​ថ្ម ក៏ត្រូវ​ចំណាយ​ក្នុង​លក្ខណៈ​ទាប​បំផុត ដោយសារតែ​លោក សូ សំណាង គាត់​បាន​បង្កើត​នូវ​អាជីវកម្ម​ថ្ម​ក្រួស។​
         ​ដូច្នេះ​ប្រសិនបើ​គម្រោង​ខ្លះ​ជា របស់​អង្គភាព​ធ្វើ​ផ្ទាល់ គាត់​នឹង​បំប៉ោង​ចំពោះ​តម្លៃ​សម្រាប់​ការទិញ​ថ្ម បានន័យថា រាល់​ការគ្រប់គ្រង​ចំណូល​និង​ចំណាយ ស្ថិតនៅលើ​អំណាច​របស់គាត់​ជាមួយ​អនុប្រធាន​មន្ទីរ​ទទួល​ផែន​រដ្ឋបាល​ហិរញ្ញវត្ថុ​តែប៉ុណ្ណោះ​។ មន្ដ្រីក្រោមឱវាទ​បានលើកឡើង​ថា កាលពីមុន​លោក សូ សំណាង រកតែ​ឡាន​កញ្ចាស់​មួយ​ជិះ​ស្ទើរ​មិនបាន ប៉ុន្ដែ​បើ​ប្រៀបធៀប​បច្ចុប្បន្ន​គឺជា​អ្នកមាន​ទ្រព្យសម្បត្ដិ ស្ដុកស្ដម្ភ​មួយរូប​ក្នុង​ខេត្ដ​រតនគិរី​ដែល​ភាពមានបាន​នេះ​មិនអាច​តុល្យភាព​គ្នា​ទៅនឹង​ចំណូល​នៃ​ប្រាក់បៀវត្សរ៍​របស់គាត់​នោះទេ​។ ត្រង់ចំណុច​នេះហើយ​ដែល​មន្ដ្រី​អះអាងថា លោក សូ សំណាង កាន់តែ​ពុករលួយ​កាន់តែ​មានការ​គាំទ្រ​ពី​ថ្នាក់លើ ពីព្រោះ​ពេលដែល​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង​បានដឹង​រាល់​ការងារ​ដឹកនាំ​កន្លងមក​លោក សូ សំណាង មិនបាន​យក​គម្រោង​ស្ថាបនា​ទៅ​ដក់​ឲ្យ​ដេញថ្លៃ ក៏ដូចជា​ការប្រើប្រាស់​ម​ន្ដ្រី​នៅក្នុង​អង្គភាព​ដើម្បី​ជា​ប្រយោជន៍​បុគ្គល បូករួម​នឹង​ការយក​គ្រឿងចក្រ​នៅក្នុង​អង្គភាព​ទៅ​បម្រើឱ្យ​ការដ្ឋាន​ថ្ម​របស់ខ្លួន​ក៏​ថ្នាក់លើ​មើលមិនឃើញ​ដែរ។​
         ​ដូច្នេះ​មន្ដ្រី​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ការិយាល័យ អនុប្រធាន​មន្ទីរ​ខ្លះ​មិន​សប្បាយ​ចិ​ត្ដ​និង​អស់កម្លាំង​ចិ​ត្ដ​ក្នុងការ​បំពេញការងារ បន្ទាប់ពី​បាន​មើលឃើញ​រាល់​ការដឹកនាំ​របស់លោក សូ សំណាង ផ្ដោត​សំខាន់​ទៅលើ​ការកេងប្រវ័ញ្ច​ពី​អង្គភាព​ទាំង​សម្ភារៈ ទាំង​ការប្រើប្រាស់​ពលកម្ម​មន្ដ្រី រួចហើយ​យកប្រាក់​បៀវត្សរ៍​សម្រាប់​ចាត់ចែង​ឱ្យ​មន្ដ្រី​ទាំងនោះ​ទៅវិញ ។ របប​បេសកកម្ម របប​ប្រេងឥន្ធនៈ​រួមទាំង​ការចំណាយ​សម្រាប់​គ្រឿងបន្លាស់​គ្រឿងចក្រ មិនអាច​មន្ដ្រី​ណាមួយ​បានដឹង​ក្រៅ ពី​ការ​បំប៉ោង​ការ​កិបកេង​ដែល​ធ្វើឡើង​ដោយ​លោក សូ សំណាង ប្រធាន​មន្ទីរ​និង​អនុប្រធាន​របស់គាត់​មួយរូប​ដែល​កំពុងមាន​ទំនុក​ចិ​ត្ដ​ក្នុងករណី​ឃុបឃិត​គ្នា​រឿង​ប្រ​ព្រឹ​ត្ដ​អំពើពុករលួយ​នៅក្នុង​អង្គភាព​នេះ ដែល​មន្ដ្រី​រិះគន់ថា ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង​មិន​បានធ្វើ​អធិការកិច្ច​ជុំវិញ​ភាពមិនប្រក្រតី​ដែល​កំពុង​កើតមាន​ក្រោម​ការដឹកនាំ​របស់លោក សូ សំណាង  ហើយ​គម្រោង​នីមួយៗ​យ៉ាងហោចណាស់​ក៏​លោក​ប្រធាន​មន្ទីរ​ត្រូវ​ទាញយក​ផលចំណេញ​ពី​៤០​ទៅ​៦០​ភាគរយ​ដែល​ធ្វើឱ្យ​គុណភាព​ចំពោះ​បច្ចេកទេស​សុទ្ធតែ​ពុំមាន​តុល្យភាព​គ្នា​ទៅនឹង​ការចំណាយ​ខ្ពស់កប់ពពក​នោះទេ៕

No comments:

Post a Comment

yes