សូមស្វាគមន៏ការចូលមកកាន់គេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំ​!!!​Welcome to ckn-media.blogspot.com Website !!!​គេហទំព័រ ckn-media.blogspot.com ផ្តល់ព័ត៌មានពិតឥតលំអៀង រហ័សទាន់ចិត្ត ដែលលោកអ្នកជឿទុកចិត្ត / លោកអ្នកអាចទាក់ទងមកកាន់គេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំបានតាមរយៈ Email: cknkhmer@gmail.com សូមអរគុណ !!!

Saturday, September 29, 2012

គម្រោង​សាង​សង់​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី​ត្រូវ​ពន្យារ​ពេល

120927_04b
គំនូសប្លង់​ផ្លូវ​ក្រោម​ដីលើក​ទី​១ ដែល​មាន​ផល​ប៉ះ​ពាល់​ 

ភ្នំពេញៈ គម្រោង​សង់​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី​នៅ​ចំណុច​ប្រសព្វ​រវាង​មហាវិថី​ព្រះ​មុនីវង្ស និង​មហាវិថី​សហ​ព័ន្ធ​រុស្ស៊ី ក្បែរ​អគារ​ធនាគារ​កាណាឌីយ៉ា ដែល​លូន​កាត់​ក្រោម មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស​ នៅពេល​នេះ​ត្រូវ​ពន្យារ​ពេល​ដោយ​សារ​តែ​ផល​ប៉ះពាល់​ទាក់​ទង​ប្រព័ន្ធ​ទឹក​ ស្អាត និង​ប្រព័ន្ធ​​ខ្សែរ​កាប​អុបទិក​នៅ​មិន​ទាន់​បាន​ដោះ​ស្រាយ​រួច​រាល់​។
លោក ឡុង ឌីម៉ង់ អ្នក​នាំ​ពាក្យ​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ បាន​ប្រាប់​ថា បច្ចុប្បន្ន​មន្ត្រី​ជំនាញ​សាលារាជ​ធានី​ភ្នំពេញ​កំពុង​ធ្វើ​ការ​សិក្សា​លើ​ ជម្រើស​ជា​ច្រើន​ដើម្បី​បញ្ចៀស​បញ្ហា​កកស្ទះ​ចរាចរណ៍​នៅ​តំបន់​នេះ​បន្ទាប់​ ពី​គំរូ​ប្លង់​ទី​១​ត្រូវ​បាន​គេ​លុប​ចោល​។ ​លោក​​បន្ត​ថា​ យើង​កំពុង​សិក្សា​ និង​រក​ជម្រើស​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​មុន​ធ្វើ​ការ​គូរ​ប្លង់​ និង​វាយ​តម្លៃ​​អំពី​ការ​ចំណាយ​ពិត​ប្រាកដ។
លោក​ថ្លែង​ថា​៖​«​ផ្លូវ​ ក្រោម​ដី​នឹង​ត្រូវ​ធ្វើ​បន្ទាប់​ពី​ស្ពាន​អាកាស​ស្ទឹង​មាន​ជ័យ​ ចំណែក​ថវិកា​សម្រាប់​សាង​សង់​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី​នេះ​បាន​មក​ពី​ការ​ជួល​ដី​នៅ​ តំបន់​ជ្រោយចង្វារ​ឲ្យ​ក្រុម​ហ៊ុន​ OCIC ​ធ្វើ​ការ​អភិវឌ្ឍ​ទីក្រុង​រណប​ជ្រោយ​ចង្វារ»​។

គួរ​រំឭក​ថា តាម​គម្រោង​ដំបូង​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី​នេះ​ត្រូវ​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​គ្រោង​ នឹង​បើក​ការ​ដ្ឋាន​នៅ​ចុង​ឆ្នាំ​២០១២​នេះ​ ហើយ​គំរូ​ប្លង់​ផ្លូវ​វាង​ក្រោម​ដី​នេះ​ធ្លាប់​ត្រូវ​គេ​គូស​ចេញ​ជា​រូប​ រាង​ម្តង​រួច​​ហើយ ​ប៉ុន្តែ​ត្រូវ​បាន​លុប​ចោល​វិញ​ បន្ទាប់​ពី​ការ​សិក្សា​ស្រាវ​ជ្រាវ​បាន​រក​ឃើញ​ថា​ គម្រោង​ប្លង់​នោះ​ប៉ះ​ពាល់​ដល់​ទុយោ​មេទឹក​ និង​ប្រព័ន្ធ​ខ្សែ​កាប​ជាច្រើន​។ ក្នុង​គំរូ​ប្លង់​ទី​១​ ផ្លូវ​មួយ​នេះ​មាន​ប្រវែង​ជាង​៣០០​ម៉ែត្រ​ដោយ​មាន​ផ្លូវ​រថយន្ត​ពីរ​ខ្សែ​ និង​ពុះ​ចែក​ជា​ពីរ​ (មួយទៅ​មួយ​មក)​។
លោក ទូច សំណាង​ ប្រធាន​គម្រោង​អភិវឌ្ឍន៍​ទីក្រុង​រណបកោះ​ពេជ្រ​ មាន​និយាយ​ថា​ គម្រោង​ប្លង់​ទី​១​ពិត​ជា​ត្រូវ​គេ​លុប​ចោល​ដោយ​សារ​តែ​មាន​ផល​ប៉ះពាល់​ដូច ​ការ​លើក​ឡើង​ខាង​លើ​មែន។ លោក​បន្ត​ថា ឥទ្បូវ​យើង​មិន​ទាន់​ដឹង​ការ​សាង​សង់​នឹង​ចាប់​ផ្តើម​នៅ​ពេល​​ណាទេ ព្រោះ​រង់ចាំ​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​សិក្សា​បញ្ចប់​សិន។
លោក សាំ​ ពិសិដ្ឋ​ ប្រធាន​មន្ទីរ​សាធារណការ​ និង​ដឹក​ជញ្ជូន​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ បាន​បដិសេធ​មិន​ធ្វើ​អត្ថា​ធិប្បាយ​ដោយ​លោក​ប្រាប់​ថា កំពុង​ជាប់​រវល់​។
លោក ឌឹត ចណ្ណា​ នាយក​ក្រុម​ហ៊ុន​អចលនទ្រព្យ​វីអឹមស៊ី​ បាន​ប្រាប់​ថា ​ការ​កសាង​ស្ពាន​អាកាស​ និង​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី​នៅ​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ជា​ដំណោះស្រាយ​ល្អ​មួយ​សម្រាប់​ បញ្ចៀស​ការ​ស្ទះ​ចរាចរណ៍ ទន្ទឹម​នឹង​នោះ​រាជ​រដ្ឋាភិបាល​ក៏​ត្រូវ​ខិត​ខំ​បន្ថែម​ទៀត​ផង​ដែរ​ទៅ​ លើការ​អប់រំ​ច្បាប់​ចរាចរណ៍​ដល់​ប្រជាជន​ទាំង​អស់ ព្រោះ​ប្រសិន​បើ​មាន​តែ​ស្ពាន​អាកាស និង​ផ្លូវ​ក្រោមដី​ ក៏​មិន​អាច​ដោះ​ស្រាយ​បញ្ហា​ចរាចរណ៍​បាន​ទាំង​ស្រុង​ដែរ បើ​ប្រជាជន​មិន​សូវ​គោរព​ច្បាប់​ចរាចរណ៍​នោះ។
លោក ចណ្ណា ថ្លែង​ថា​៖​«​ទោះបី​ជា​ការ​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​នៅ​រាជធានី​ប្រសើរ​ជាង​មុនក្តី​ ប៉ុន្តែ​ការ​អប់រំ​ច្បាប់​ និង​ការ​ដាក់​ពិន័យ​ដល់​ជន​ល្មើស​ច្បាប់​ចរាចរណ៍ ក៏​គួរ​តែ​រឹត​បន្តឹង​ដែរ​សម្រាប់​​ប្រជាជន​គ្រប់​រូប ដោយ​មិន​មែន​ធ្វើ​បាន​តែ​អ្នក​ក្រីក្រ​នោះ​ទេ»។ លោក​បាន​បន្ថែម​ទៀត​ថា៖​«​បច្ចុប្បន្ន​នេះ​អ្នក​បើកបរ​ម៉ូតូ ​រថយន្ត ជា​ពិសេស​ម៉ូតូ​កង់បី បាន​បើក​ពេញ​ថ្នល់​ និង​មិន​ដឹង​ថា​ផ្លូវ​ណាដែល​ខ្លួន​គួរ​ប្រកាន់​យក​នោះ​ទេ​ ដែល​ជា​ហេតុ​ធ្វើ​ឲ្យ​ការ​បើកបរ​គ្មាន​សណ្តាប់​ធ្នាប់​ និង​មាន​ភាព​អានា​ធិបតេយ្យ​យ៉ាង​ខ្លាំង​»៕

No comments:

Post a Comment

yes